Billit

 

Waarom wij het aanbevelen?

We werden verleid door dit Belgische product dat kan gebruikt worden als stand-alone facturatie en financieel management tool voor KMO's of als aanvulling op uw CRM, bv. Teamleader.

Billit heeft een integratie met 26 boekhoudsoftwares & 18 banken.

Meer dan 26 000 gebruikers vertrouwen op Billit!

Billit

Billit is een e-facturatie platform. Het helpt ondernemingen bij elke stap van de facturatieprocedure. Van offerte tot levering van de factuur aan de boekhouder.

Met Billit kunt u niet alleen facturen aanmaken en verzenden, maar ook offertes, orders en leveringsbonnen. Zelfs automatische betalingsverificatie voor inkomende en uitgaande facturen zijn mogelijk.


Cloud hosting
GDPR compliant

Monthly billed

Key features

  • Eenvoudige invoer van inkomende en uitgaande facturen en documenten
  • Automatische verificatie van betalingen (integratie met 18 banken)
  • Billit gebruikt UBL (Universal Business Language) & PEPPOL (Pan-European Public Procurement On-Line) voor digitale facturering.
  • Integratie met Teamleader en 25 andere softwares
  • Bestel- en leveringsformulier
  • Onbetaalde facturen innen
  • Mobile app

Wat kan Billit voor jou doen?

Facturen op verschillende manieren aanmaken, volgen en verzenden

Maak, print en verstuur facturen en creditnota's per e-mail, brief, aangetekende zending of Peppol. Integratie met uw online winkel. Verwerk uw dagelijkse ontvangsten in het digitale kasboek. U wordt sneller betaald dankzij de Payconiq QR-codes op uw factuur.

Follow-up van klanten, versturen van herinneringen voor onbetaalde facturen

Maak, verstuur en volg professionele offertes om potentiële klanten op weg te helpen. Maak eenvoudig andere documenten op basis van een offerte.

Offertes maken, doorsturen en opvolgen

Openstaand bedrag? Laatste herinnering verzonden? Flexibele follow-up en opvolging van uw klanten dankzij automatische aanmaningen.

Inkooporders en leveringsbonnen maken

Automatisch bestelbonnen en afleverbonnen maken van een offerte of factuur.

Incasso door een deurwaarder

Binnen 5 werkdagen na indiening van het verzoek gaat de deurwaarder naar de woning van uw B2B-klant met een officieel verzoek tot betaling.

Aangepaste visuele identiteit

Creëer je eigen goedkeuringsflow.

Goedkeuringsproces

Creëer je eigen goedkeuringsflow.

Uitgebreide factureringsopties

Producten, persoonlijke opmaak, overschrijving, facturen in vreemde taal, in vreemde valuta, periodieke facturen, gestructureerde communicatie, elektronische factuur (e-fff), PEPPOL, aanmaningen, ...

Facturen van leveranciers scannen en herkennen

Scan en herken uw documenten en facturen en de administratieve verwerking gaat automatisch. Tegelijkertijd creëert u automatisch een digitaal archief.

API

Koppel uw online winkel of apps aan uw factureringsgegevens via de API. Op deze manier kunt u automatisch uw facturen of klanten aanmaken, PDF-facturen scannen en herkennen en nog veel meer.

Integraties

Uw favoriete services zijn geïntegreerd. Configureer single sign-on (SSO) om in te loggen met een bestaande Microsoft-account. Maak een koppeling met Teamleader, Exact Online, Car-Pass, Payconiq van Bancontact en meer dan 30 boekhoudsoftwares.

Online shops

Effectief werken begint met het koppelen van uw webwinkels. Koppelen met WooCommerce, Shopify, Magento, PrestaShop, Bol.com, CCV, Lightspeed en meer.

Meer weten?

Contacteer ons en we plannen een afspraak in!