Wij gebruiken Teamleader zelf al vele jaren omdat het een compleet en personaliseerbaar CRM is, ontworpen voor KMO's.
Naast het gebruiksgemak zijn de integraties met meer dan 200 Belgische en Europese applicaties één van de grootste troeven van Teamleader.
Klantenbeheer, projectmanagement en facturatie in één handige tool.
Teamleader maakt werk makkelijker voor 11.000 kmo’s.
Go Light (single user offer) alleen beschikbaar via FieldTrust !
Met CRM (Customer Relationship Management) van Teamleader heb je alle informatie van klanten en contacten op één plaats. Adressen, gemaakte afspraken, de communicatiegeschiedenis… Makkelijk toegankelijk voor jou of je collega’s.
Vul een btw-nummer in, wij doen de rest. Teamleader haalt automatisch de gegevens van het bedrijf op en vult ze in.
Leer je klanten écht kennen: koppel je Gmail of Outlook en blijf van alles op de hoogte.
Bewaar extra info die cruciaal is voor jouw manier van werken via custom fields. Ook documenten, foto’s of bestanden hou je moeiteloos bij.
Gebruik een handige agenda om je werk te organiseren. Plan taken, afspraken en telefoontjes voor jezelf en je collega’s. Deel je agenda om inzicht te krijgen in elkaars planning.
Stelt een klant een vraag via e-mail, dan belandt die dankzij ticketing in een centrale inbox. Iedere mail ontvangt automatisch een reactie, zo weet iedereen dat hij of zij geholpen wordt. Transparant, snel en efficiënt.
Laat nooit meer geld op tafel liggen: met Teamleader volg je elke verkoopkans op de voet. Maak professionele offertes en laat ze online ondertekenen. Zo verkoop je sneller, én meer.
Het Pipeline-overzicht helpt je makkelijker verkopen. Gebruik de slimme filters om het overzicht te bewaren. Geef open, gewonnen of verloren verkoopskansen weer en filter per verantwoordelijke of per team.
Op basis van de verwachte beslissingsdatum en slaagkans van je verkopen voorspelt Teamleader je omzet per kwartaal of maand. Precies én realistisch.
Wil je beter verkopen? Automatiseer dan je verkoopsproces. Eenmaal een verkoopskans naar een volgende fase verschuift, herinnert Teamleader je eraan welke volgende stap je moet nemen.
Maak overtuigende offertes in je eigen stijl, inclusief eigen logo. Pas die stijl ook toe op documenten als bestelbonnen, leveringsbonnen of orderbevestigingen. Je kan verschillende lay-outvarianten toevoegen, of zelfs algemene voorwaarden.
Verstuur een offerte meteen ter goedkeuring en krijg een melding wanneer de klant de offerte online opent, feedback geeft óf heeft ondertekend. Zet de offerte nadien in één klik om in een factuur.
Maak van een offerte een project en volg het nauwgezet op. Definieer deadlines, groepeer taken en lever het project op tijd af. Blijf daarbij binnen budget zonder je winstmarge uit het oog te verliezen dankzij glasheldere projectcijfers.
Projecten aanmaken en beheren met Teamleader is super flexibel. Gebruik je offerte als startpunt, maak zelf een projectsjabloon of begin vanaf nul. Easy.
Plan het werk van je project en verdeel het in fases, taken en afspraken. Ontvang meldingen over deadlines, voltooide taken en berichten van je projectleden.
De kleuren laten duidelijk zien of je volgens de voorspelling binnen je budget zal blijven, voor het hele project of per fase. Hoeveel euro en materialen zijn er al besteed? Duik dieper in de details, zodat je op tijd kan ingrijpen. Zo kun je heel transparant zijn naar je klanten, medewerkers en managers.
De omzet, winst en kosten van een project zie je in Teamleader in één oogopslag. Jouw inschattingen worden beter en je winst stijgt. Je leert winnende projecten herkennen en kan in de toekomst betere beslissingen nemen.
Genereer wanneer je maar wilt heldere projectrapporten, zowel overkoepelend als per taakgroep. In deze rapporten vind je de budgetten, de details van alle urenregistraties, externe kosten en alle facturatie-informatie.
Je kunt rechtstreeks vanuit een project factureren. Zelfs per voltooide fase. Dat kan tegen een vooraf vastgestelde prijs, maar ook op basis van materiaal en uren. Jij bepaalt.
Met Teamleader hou je makkelijk en accuraat gewerkte uren bij, voor correcte facturen en duidelijke rapporten. Dat kan zelfs tijdens het werk, met de Time Tracker. Nadien kan je dieper inzoomen op de factureerbare tijd per klant of project.
Registreer tijd voor al je taken, afspraken en telefoontjes, en koppel ze aan het juiste project of klant.
Met één klik start en stop je onze Time Tracker. Hij werkt op je pc en mobiel, en zowel op nieuwe als eerder aangemaakte taken. Zo heb je elke dag een nauwkeurig overzicht van je tijdsregistraties.
Krijg inzicht in hoe je team presteert, elke dag, week of maand, met behulp van statistieken. Je kan tal van rapporten trekken: algemeen, per klant of per project.
Op de projectpagina zie je alle tijdregistraties die op dat project zijn gedaan. Je kunt filteren op datum, gebruiker en werktype. Waar heb je je tijd aan besteed? Wat kon efficiënter?
Bekijk de gewerkte tijd die nog niet werd gefactureerd, en kies wat je aan je factuur wil toevoegen. Stel verschillende uurtarieven in per taaktype of medewerker - of ga voor een vaste uurprijs. Jij bepaalt hoe je werkt.
Dankzij Teamleader word je op tijd en correct betaald. Je raadpleegt altijd en overal de juiste betaalstatussen, stelt automatische herinneringen in voor laatbetalers en laat je klant online betalen.
Kies een standaard betalingstermijn voor je facturen, of stel je eigen betalingstermijnen in voor het aantal dagen naar keuze.
Raadpleeg de status van betaling van al je facturen in één centraal overzicht. Op je pc of mobiel. Synchroniseer met een boekhoudpakket of een betaaldienst om altijd de correcte status te zien.
Verstuur handmatig of automatisch betalingsherinneringen naar wanbetalers. Reken eventueel nalatigheidsinteresten of herinneringskosten aan. Stuur herinneringen per post met een aangetekend schrijven.
Ontdek Invoicecloud. Laat je klanten de status van hun huidige en vorige facturen online raadplegen.
Koppel Teamleader aan de betaalsoftware Mollie of Stripe, dan kunnen je klanten online betalen met Bancontact, Visa, PayPal en vele andere betaalmethoden.
Gedaan met knippen en plakken: Teamleader is compatibel met 200+ apps en programma’s die jouw bedrijf waarschijnlijk al gebruikt.
Synchronise Teamleader with software such as Octopus, Exact Online, Yuki, Sage, Winbooks on Web, Clearfacts or Billit.
Exporteer facturen naar bijvoorbeeld Kluwer, Sage of Admisol.
Mis nooit meer een afspraak of deadline dankzij een perfecte up-to-date agenda.
Laat geen enkele kans verloren gaan. Gegevens die potentiële klanten invullen op je website worden automatisch toegevoegd.
Gebruik deze e-commerce integraties om je webshop met je Teamleader account te verbinden.
Koppel je Teamleader-account met online opslagdiensten zoals Dropbox en synchroniseer je bestanden in beide richtingen.
Koppel je Teamleader-account met online opslagdiensten zoals Dropbox en synchroniseer je bestanden in beide richtingen.
Link je Teamleader-account met online betaalsoftware en laat jouw klanten hun facturen online betalen.
Heb je specifieke behoeften? Bekijk dan onze tijdregistratie-integraties. Ideaal voor grotere teams en medewerkers on the road.
We zijn niet gewoon een simpele distributeur - maar een partner waar u elke dag op kan rekenen.